Supportersvereniging

De supportersvereniging van SV Simpelveld is in 1965 opgericht. In de beginjaren was de doelstelling het steunen van de spelers van het 1ste elftal van SV Simpelveld.
In de loop der jaren is dit veranderd naar het steunen van alle teams binnen SV Simpelveld, zowel senioren als jeugd.

Als een team een activiteit organiseert kunnen zij bij de supportersvereniging aankloppen voor een financiële bijdrage.

De supportersvereniging krijgt haar inkomsten uit de verkoop van loten tijdens de thuiswedstrijden van het 1ste elftal, de wekelijkse lotto en de contributie van de leden.

Op dit moment verricht Frans Franssen alle werkzaamheden voor de supportersvereniging. Wij zijn derhalve op zoek naar mensen die SV Simpelveld een warm hart toedragen en Frans Franssen willen helpen om de werkzaamheden zodoende over meerdere schouders te kunnen verdelen.

Wil jij helpen of heb je vragen, meldt je dan bij Frans Franssen (045-5440252) of Sjaak Quaedflieg (06-52502761).