Wedstrijdsecretariaat

In het kader van onze samenwerking met Zwart-Wit ‘19 en Sportclub ‘25 treft u onderstaand een overzicht aan van de contactpersonen van de verenigingen.

Voor SV Simpelveld is al enkele jaren Ria Grond onze wedstrijdsecretaris

Ria Grond

Contactpersoon SV Simpelveld

t. 0619866433

Frans Derksen

Contactpersoon SV Zwart Wit'19
t. 06-1999989

Herman te Kampe

Contactpersoon Sportclub'25
t. 06-13687827

Een wedstrijdsecretaris bij een voetbalclub zoals SV Simpelveld heeft een belangrijke rol in de organisatie van wedstrijden en competities. Hier zijn enkele van de taken en verantwoordelijkheden die doorgaans aan deze functie zijn gekoppeld:

Wedstrijdplanning door Ria Grond

1. Wedstrijdplanning: De wedstrijdsecretaris is verantwoordelijk voor het opstellen van de wedstrijdkalender voor het seizoen. Dit omvat het plannen van thuis- en uitwedstrijden voor alle teams binnen de club, rekening houdend met competitieverplichtingen en beschikbare speelvelden.

Contact met de voetbalbond

Contact met de voetbalbond: De wedstrijdsecretaris Ria Grond heeft regelmatig contact met de lokale voetbalbond (bijvoorbeeld de KNVB in Nederland) om wedstrijden te registreren, schema’s bij te werken, wijzigingen door te geven en andere administratieve taken uit te voeren.

Scheidsrechters regelen

Scheidsrechtersregeling: Het regelen van scheidsrechters voor de wedstrijden is vaak de verantwoordelijkheid van Ria Grond de wedstrijdsecretaris. Dit omvat het contact leggen met scheidsrechters en ervoor zorgen dat er voldoende scheidsrechters beschikbaar zijn voor de wedstrijden.

[vfb id=5]